18 Kasım 2010 Perşembe

Skor Farklı

Mahmut ölünce cennetin kapısında kuyruğa girer. Hemen önünde bekleyen adam pederdir. Kapıda bir melek beklemektedir. Melek pedere sorar;

- Hiç günahın var mı peder?

Peder:

- Aziz melek, ben rahiptim. Tüm hayatım boyunca hep tanrıma dua ettim. Karıma ve çocuklarıma sadık kaldım. İnsanlara ve hayvanlara hep yardım ettim.

Melek:

- Çok iyi, bunları biliyorduk zaten. Al sana cennetin gümüş anahtarı der ve sonra Mahmut'a döner:

- Senin hiç günahın var mı?

Mahmut:

- Ben de her zaman hayvanlara ve insanlara iyilik yapardım. Tanrıya dua etmedim açıkçası. İnancım da zayıftı ve bir günahım vardı. Çok sert ve hızlı minibüs kullanırdım.

Melek Mahmut'a döner ve:

- Bunu da biliyoruz. Çok iyi al sana cennetin altın anahtarı der.

Peder bu olaya çok sinirlenir:

- Ben hayatımı tanrıya adadım. Siz de gidip bu adamı cennette benden üstün tutuyorsunuz, haksızlık değil mi? diye sorar.

Melek gülerek:

- Peder sen vaaz verirken herkes uyuyordu ama Mahmut otobüs kullanırken herkes dua ediyordu. Skor farklı yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler