16 Aralık 2010 Perşembe

Büyüttüreceğim

Evliliklerinin ilk gecesinde yeni gelin nefis bir gecelikle odaya girer. Damat pek mutludur:

- Güzelim, artık evli olduğumuza göre geceliği çıkarabilirsin.

Gelin söz dinler ve soyunur...

- Aman Allahım! der damat. Mükemmelsin bir resmini çekmek istiyorum.


Kız şaşırır:

- Neden resim çekmek istiyorsun?

- Seni bu güzel halinle daima yanımda taşımak istiyorum da ondan sevgilim.

Neyse.. Damat, gelinin resmini çeker. Bir süre sonra banyoya giren damat üzerinde bir şortla çıkar. Gelin de aynı oyunu yapar.

- Evli olduğumuza göre şortu çıkarabilirsin hayatım, der.

Damat şortunu çıkarır... Ve az sonra kız:

- İnanmıyorum, dur bir resmini çekeceğim.

Damat tedirgin:

- Canım resmi ne yapacaksın?

- Neden olacak hayatım, büyüttüreceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler