10 Aralık 2010 Cuma

Clinton Küba'da

Clinton, Küba'ya gelecekmiş. Kübalı'lar toplanmış, bir hoşluk yapacaklar. Ülkenin en iyi ressamına başvurmuşlar:

- Bir tablo yap. Adı; "Clinton Küba'da" olsun, diye. Ressam:

- Hadi oradan, demiş. Ben adamı görmedim bile. Adam hayatında Küba'ya gelmedi. Şimdi ben nasıl "Clinton Küba'da" diye resim yaparım?

Tesadüf bu ya bizim Temel, puro almaya Havana'ya gelmiş o sırada konuşmayı duymuş:

- Ben size istediğiniz tabloyu yaparım. Bana bir sandık puro verirseniz, demiş.

Vermişler. Temel bir hafta sonra, Kübalı'ları çağırmış:

- İşte tablonuz, demiş.

Tuvalin üzerini örten bezi hızla aşağı çekivermiş. Kübalı'lar da donuvermişler; Tabloda, yatakta iki kişi. "Bu ne!" diye gürlemiş, Turizm Bakanı:

- Bu ne? Bu kadın kim?

- Clinton'un karısı, demiş Temel.

- Peki bu üstündeki adam kim? Clinton'un uşağı!

- Peki Clinton nerde ulan!

Temel gayet sakin ve mağrur:

- Clinton Küba'da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler