14 Aralık 2010 Salı

Kim Büyük

Hüsnü Mübarek yardımcılarından birine:

- Söyle bakalım, ben mi büyüğüm yoksa Nasır mı büyük?, diye sormuş. Bunun üzerine yardımcısı:

- Tabii ki siz büyüksünüz efendim, demiş.

Mübarek:

- Neden büyüğüm? demiş. Cevap:

- Nasır İsrail'den korkardı siz korkmuyorsunuz o yüzden, olmuş.

Mübarek yine sormuş:

- Söyle bakalım ben mi büyüğüm yoksa Enver Sedat mı büyük? Cevap:

- Siz büyüksünüz, olmuş.

- Neden? diye sormuş Mübarek. Cevap:

- Çünkü Enver Sedat İhvan-ı müslimin'den korkardı siz korkmuyorsunuz.

Hüsnü Mübarek hep:

- En büyük sizsiniz efendim, cevabı karşısında işi ilerletmiş ve:

- Söyle bakalım, Ömer mi (Hz. Ömer) büyük ben mi büyüğüm? Yardımcısı yine:

- Siz efendim, demiş.

- Neden büyüğüm peki?

- Çünkü Ömer Allah'tan korkardı, siz korkmuyorsunuz!


'Hüsnü Mübarek: 1981 yılından beri Mısır'ın cumhurbaşkanı olarak görev yapan kişidir.
'Nasır: Mısır'lı asker ve devlet adamı.
'Enver Sedat: Mısır'ın üçüncü cumhurbaşkanıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler