30 Nisan 2011 Cumartesi

Senin Kadar Güzel Anlatamıyorum

Uzun yıllardır görüsmeyen Temel'le İdris bir gün tesadüfen karşılaşmışlardı. Sakin bir yere oturup saatlerce sohbet ettiler. Bir ara Temel:

- Ula İdris, senin ufak bir kızın vardı, kocaman olmuştur, ne yapıyor o şimdi, diye sordu.

- Valla Temelciğim benim kız çok güzel bir iş buldu. Patronu onu çok seviyor. Ankara'dan ve İstanbul'dan birer ev aldı kızıma. Altına son model bir araba çekti. Kürkler kat kat elbiseler, ayakkabılar alıyor. Şükür iyi bir iş buldu kızım. Sahi benim kızla yaşıt bir de senin kızın vardı. O ne yapıyor simdi? deyince; Temel derin bir nefes aldıktan sonra:

- Valla İdrisçiğim benim kız da orospu oldu ama ben senin kadar güzel anlatamıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler