27 Şubat 2013 Çarşamba

Atın Cehenneme

Avukatın biri ölür ve öte tarafa geçer. Cennetin kapısında sorgu meleği avukatın günahlarını dinlemeye başlar :

- Çevreyi kirleten büyük bir şirketi, suçlu olduklarını bildiğim halde savundum ve beraat ettirdim.
- Bir seri cinayet katilini, yüksek ücret ödediği için savundum ve idamdan kurtardım.
- Bir çok müşteriden fahiş fiyat aldım.


Ve liste uzadıkça uzar gider. Melek "Bitti mi? " diye sorunca da avukat telaşla atılır.

- Evet. Yalnız bir dakika! Bu arada yaptğım iyilikler ne olacak?
 

Bunun üzerine Melek bir süre düşünür:

- Hmm.. Dur bakalım. Bir tarihte dilencinin birine yüzbinlira vermişsin.

Avukat sevinir:

- Evet, evet

- Bir baska tarihte de boyacı cocuğa ikiyüzbinlira bahsiş vermişsin...


Avukat yüzünde büyük bir sırıtmayla cevap verir:

- Evet! Tabii ki!

Melek yanında duran yardımcısına döner ve şöyle der:


- Bu Pezevenge üçyüzbin lirasını verin ve derhal cehenneme atın!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler