26 Nisan 2013 Cuma

Küçük Ali'nin İmtihanı

Küçük Ali okula başladığından beri her gün ögretmeni Aysel hanıma gidip:

- Öğretmenim beni yanlış sınıfa koydunuz, benim yerim birinci sınıf değil, ablam üçüncü sinifta ama ben en az onun kadar akıllıyım, hiç olmazsa beni üçüncü sınıfa alın, diye şikayet edermiş.

Bundan sıkılan Aysel ögretmen bir gün Ali'yi kaptığı gibi okul müdürüne çıkmış ve olayı anlatmış. Okul müdürü:

- Peki, demiş. Bu çocuğu bir imtihan edelim, yeri üçüncü sınıfsa o sınıfa koyalım ve baslamış sorgulamaya:

- İki kere iki?

- Ali hemen 4 demiş,

- Sekiz kere dokuz?

Ali hemen 72 demiş,

- Kaç mevsim var?

Ali hemen Dört demis.

Bu surada Aysel Hoca da:

- Müsaade ederseniz bir kaç soruda ben sorayım, demis ve sormuş:

- Söyle bakalım Ali, ineklerde dört tane ama bende iki tane var, bu nedir?

Ali hemen:

- Ayak, demiş, Aysel Hoca sormuş:

- Peki senin pantolonunda olup da benim pantolonumda olmayan şey nedir?

Ali hemen yanıtlamış:

- Cep.

Bunun üzerine Aysel Hoca dönmüş müdüre:

- Üçe koyalım hocam, diyecekken

Müdür, Aysel Hocanın sözünü kesmiş:

-Hocam, bu çocugu üçe değil beşinci sınıfa koyalım, zira son iki suale ben doğru cevap veremedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler