13 Nisan 2013 Cumartesi

Yetenek Meselesi

Zengin ve tecrübeli işadamı, birgün ukala ve tembel oğlunu yanına çağırır.

- Bak oğlum ben artık yaşlandım, işleri sana devredeceğim, gel sana fabrikayı gezdireyim ve kendi başarı öykümü anlatayım. Bizim hiçbir şeyimiz yoktu, yıllarca çalıştım, didindim uğraştım ve sana bırakacak bu fabrikayı yaptım, der ve fabrikayı oğluna gezdirir.

Yeni aldıkları makinayı tanıtarak konuşmasına devam eder:

- Bak bu yeni makinaya dikkat et, tam otomatik olarak el değmeden sosisleri üretiyor, danayı bir ucundan veriyorsun diğer üretim bandının ucundan paketlenmiş sosis olarak alıyorsun, der ve hayran hayran makinaya bakar.

Çok bilmiş zıpır oğlu ise bir soru ile babasına cevap verir:

- Peki baba sosisleri bir uctan verirsek diğer ucundan dana alabilir miyiz? der.

Çok sinirlenen baba:

- Hayır oğlum o yetenek sadece ananda var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler