22 Ocak 2010 Cuma

Aranızda Müslüman Olan Var Mı ?

Adamın biri elinde büyük bir bıçakla camiye dalar ve yüksek sesle Cami Cemaatine sorar :

-Aranızda müslüman olan var mı ?


Korkudan kimse bişey diyemez. Bir müddet sonra yaşlı bir adam ayağa kalkar ve

- Ben müslümanım der.


Bıçaklı adamla yaşlı adam camiden çıkarlar. Adam dışarıda ki koç sürüsünü gösterip:

-Amca, şunları kurban edicem de ben beceremem yardım eder misin? der.


Yaşlı adam bayağı bir hayvanı kestikten sonra

- Ben yoruldum , artık başka birini bul der....


Adam bu sefer kanlı bıçakla yine camiye girer ve cemaate yüksek sesle tekrar sorar:

-Aranızda başka müslüman var mı , varsa yanıma gelsin ?


Az önceki giden yaşlı adamı doğradığını düşünen cemaat çok korkar ve herkes aynı anda imama bakar, imam:

- Ula bağa ne bakıp duraysunuz uşaklar ? İki rekat namaz kildurduk diye müslüman mı olduk?.. Yüce İsa hepimizi korusun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler