17 Ocak 2010 Pazar

Hoca'nın İmzası

Olay bir üniversite profesörü ve bir öğrencisi arasında geçer. Öğrenci yemekhanede boş bir yer bulamadığı için profesörün yanına oturur. Profesör bu durumu kabullenemez ve çocuğa;

- Öküzlerle kuşlar bir arada oturamazlar der.

Öğrenci hiç bozuntuya vermeden;

- O zaman ben uçayım diyerek kalkar.

Profesör durumu içine sindiremeyince öğrencinin sınavdan kalması için elinden geleni yapar. Fakat öğrenci bütün soruları eksiksiz cevaplandırır. Bunun üzerine profesör sana bi soru soracam der çocuğa;

- Yolda karşına 2 kese çıksa, birinde para, birinde akıl olsa hangisini alırdın?

Öğrenci;

- Parayı alırdım deyince

Profesör;

- Ben akıl alırdım der.

Öğrenci karşılık verir;

- Doğaldır insan neye ihtiyaç duyarsa onu alır.

Çıldırmak üzere olan profesör sınav kağıdına büyük harflerle ÖKÜZ yazarak ögrenciye verir. Odadan çıkan öğrenci 5dk. sonra gelir, seslenir;

- Hocam imzanızı atmışsınız ama notum nerede.....?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler