16 Kasım 2010 Salı

Salak Karı

İki kadın öldükten sonra ahirette sohbete başlamışlar:

- Selam, benim adım Fatma...

- Selam, benimki de Sevda. Bu arada sen nasıl öldün?

- Donarak öldüm.

- Offf yaaa çok korkunç...

- Yok o kadar kötü değildi aslında. Soğuktan titremem geçince ısınmaya başladım ve birden bir uyku bastı ve sonunda huzur dolu bir ölüm gerçekleşti. Peki sen nasıl öldün?

- Ağır bir kalp krizi geçirdim. Kocamın beni aldattığını sandım, onu iş üstünde yakalamak icin eve erken geldim, fakat evde tek başına televizyon seyreder halde buldum.

- Sonra ne oldu?

- Kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim, bütün evi aramaya başladım. Çatıyı ve hatta yatakların altını bile aradım fakat bulamadım. Ama tempolu koşturmaktan dolayı aşırı yorulmuştum. Yorgunluktan kalp krizi geçirdim ve öldüm.

- Salak karı keşke derin dondurucuya da baksaydın. Eğer bakmış olsaydın şu anda ikimiz de yaşıyor olacaktık....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler