9 Aralık 2010 Perşembe

Eldiven Almak Ne Kadar Zor

Adamın biri yolda giderken gözü yeni açılan mağazaya takılmış ve bir gireyim bakalım neler var demiş. Girmiş mağazaya, güler yüzlü bir tezgahtar, adamı karşılamış.

Tezgahtar: Buyrun efendim, hoşgeldiniz, mağazamızı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Size nasıl yardımcı olabiliriz ? Ne bakmıştınız?

Adam: Merhaba. Bana eldiven lazım.

Tezgahtar: Lütfen şu bölüme geçin, ordaki tezgahtar sizinle ilgilenecek.

Adam: Merhaba. Bana eldiven lazım.

Tezgahtar: Hoşgeldiniz, kışlık mı , yazlık mı istiyorsunuz?

Adam: Kışlık.

Tezgahtar: Öyleyse lütfen şu bölüme geçin. Oradaki tezgahtar sizinle ilgilenecek.

Adam: Merhaba. Bana eldiven lazım, kışlık.

Tezgahtar: Merhaba efendim, deri mi yoksa yün mü?

Adam: Deri.

Tezgahtar: Öyleyse lütfen şu bölüme geçin, oradaki tezgahtar sizinle ilgilenecek.

Adam: Merhaba. Bana eldiven lazım. Kışlık ve deri.

Tezgahtar: Merhaba efendim. Gercek deri mi istiyorsunuz yoksa sahte deri mi?

Adam artık sinirlenmeye baslamış.

Adam: Gercek deri.

Tezgahtar: Şu bölüme geçin lütfen. Oradaki tezgahtar sizinle ilgilenecek.

Adam: Eldiven istiyorum, kışlık ve gercek deri.

Tezgahtar: Tabi, kollarınızı uzatır mısınız? Parmaklarınızı da iyice açın.

Adam: Tabi, buyrun.

Tezgahtar: Yandaki bölüme geçin lutfen.

Adam: Siz benimle dalga mı geciyorsunuz? Ben eldiven istiyorum. Verin de gideyim.

Tezgahtar: Telaşlanmayın, siz gerçekten nasıl bir eldiven arıyorsanız, size en uygun eldiveni alacaksınız. Biz sizi maksimum derecede memnun edebilmek için elimizden geleni yapıyoruz. Eldiveninizin bu paltoya uygun olmasını mı istiyorsunuz?Adam birazda bağırarak:

- Evet

Adam bir sonraki tezgahtarın yanına gider:

- Ben kışlık, gercçk deriden, fermuarlı, bu paltoya uygun, bu ellere giyebileceğim bir çift eldiven istiyorum.

Tam bu sırada kapıdan içeri bir adam girer. Bir elinde altından beton parçaları dökülen klozet, öbür elinde tuvalet duvarından birkaç parça fayans, bağırır:

- İşte bu benim tuvaletim, bu da tuvaletimin fayansı. Götümü de dün size gösterdim. Artık verin şu tuvalet kağıdını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler