9 Aralık 2010 Perşembe

Pratik Çözüm

Psikoloğa giden adam:

- Geceleri uyuyamıyorum efendim, demiş. Sürekli yatağın altında biri var gibi geliyor. Yatağın altına girip orada uyumayı deniyorum. Bu defa da yatağın üstünde biri var gibi geliyor!

Adamı dikkatle dinleyen psikolog:

- Hallederiz bu saplantıyı, demiş. Bana haftada iki kere geleceksiniz. 6 aylık bir tedavi sonunda sizi iyileştireceğimi umuyorum.

Adam sormuş:

- Her viziteye ne kadar ödeyeceğim? Psikolog:

- Fazla değil canım, her vizite 100 TL. Buna göre 6 ayda 4800 TL ödeyeceksiniz! Adam çıkıp gitmiş, gidiş o gidiş. Psikolog, birkaç ay sonra adama sokakta rastlamış:

- Ne oldu hastalığınız? Tekrar uğramadınız bana! Adam:

- Valla Doktor Bey, 2.5 TL'ye hallettim ben o sorunu!

- Yahu nasıl oldu bu?

- Sizden çıktıktan sonra, ilerdeki bara uğradım. Biramı içerken barmene hastalığımı anlattım. O da bana; "Karyolanın bacaklarını kes" dedi. Kestim,
artık yatağın altına kimse giremeyeceğine göre mesele de halloldu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler