27 Aralık 2010 Pazartesi

Zengin Temel

Temel ile Dursun Amerika'ya iş aramak için gitmişler. Aylar geçmiş bir iş bulamamışlar. Sonunda Temel:

- Dursun bu iş böyle olmayacak. İyisi mi sen doğuya git ben de batıya gideyim. Belki ayrı ayrı daha çabuk iş buluruz. Bir yıl sonra bu parkta buluşuruz, demiş.

Ayrılmışlar, aradan bir yıl geçmiş. Temel buluşacakları parka yarım saat önce gelmiş. Bir süre sonra Dursun gelmiş ama altında son model bir araba, birkaç tane koruma havalı havalı Temel'in yanına gelmiş. Temel:

- Ula Dursun bu ne nasıl böyle zengin oldun?

Dursun:

- Kafamı çalıştırdım, bir makine icad ettim.

Temel:

- Nasıl bir makina?

Dursun:

- Erkekler tuvaletinde pisuarın yanına bir makine koydum. 1 Dolar atıyorsun; aleti yerinden çıkarıyor, işettiriyor, sonra yıkayıp yerine koyuyor. Böylece çok zengin oldum, demiş.

Sonra beraber biraz gezmişler yemek yemişler. Dursun Temel'e biraz harçlık vermiş. Bir yıl sonra yine aynı parkta buluşmak üzere ayrılmışlar. Bir yıl sonra bu kez Dursun biraz erken gelmiş. Biraz sonra Temel gelmiş ama altında Limuzin, yanında 2 tane Amerika'nın en güzel mankenleri, korumalar... Dursun sormuş:

- Ula Temel bu ne hal. Nasıl böyle zengin oldun?

Temel:

- Kafamı çalıştırdım, bir makine icad ettim. Erkekler tuvaletinin yanında pisuarların yanına bir makina koydum. 1 Dolar atıyorsun makinaya, aleti yerinden çıkarıyor, işettiriyor sonra yıkıyor.

Dursun:

- Ula benim makinadan farkı ne ki?

Temel:

- Benimki 2 dolar vermezsen bırakmıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.

Yeni Eklenenler